Plan: naistenpäivän kampanjakonsepti
#eihymyilytä

konseptisuunnittelu / art direction

Planin naistenpäivän kampanja #eihymyilytä nosti esiin epäkohtia, joita naiset kokevat ympäri maailmaa.

Julkisuuden henkilöt esiintyivät vakavissa muotokuvissa ja kampanja sai suomalaiset jakamaan omia kokemuksiaan – uusien lahjoittajien määrä kasvoikin kampanjajaksolla tarkasteltuna peräti 900 %.

Kiitokset

Luova tiimi ↓
Toni Salminen
Helinä Willing
Katariina Harteela
Pia Fri

Valokuvaus ↓
Meeri Koutaniemi (Tarja)
Janita Autio (Lola)
Nana Simelius (Etta)

Asiakas (Plan International Suomi) ↓
Pinja Hirvilammi
Hanna Partanen
Ossi Heinänen

Edellinen
Edellinen

Valio

Seuraava
Seuraava

Väre